Wij optimaliseren niet alleen de software van taXapi, maar ook ons team! Dus vandaag is het tijd om je een kijkje in onze keuken te geven, want de afgelopen tijd hebben we ons team versterkt met een heleboel nieuwe medewerkers.
Binnendienst talenten
Allereerst onze binnendienst, want deze is uitgebreid met maar liefst 3 medewerkers! Wij heten Lucie, Yolinde en Marloes van harte welkom. Lucie is inmiddels enkele maanden werkzaam binnen ons team, maar door alle drukte hebben we haar nog niet goed kunnen introduceren. Hierdoor hebben we echter wel al kunnen zien dat zij een kampioen is in oplossingsgericht denken! Mocht je een vraag hebben, dan is de kans groot dat je haar spreekt. Daarnaast hebben we Yolinde, zij is in januari gestart en heeft al jarenlange ervaring binnen de makelaardij. Ze zal dan ook niet alleen onze binnendienst versterken met haar kennis, maar ook de rol van accountmanager op zich nemen. Wie weet spreek jij haar binnenkort om jouw ervaringen met ons te delen! En niet te vergeten: ook Marloes versterkt vanaf volgende maand ons team. Met veel enthousiasme zal ook zij jou te woord staan en ondersteunen waar nodig. En wist je dat dit nog niet alles is? We hebben nog meer te vieren, want ook Janneke heeft haar contract ondertekend. Zij gaat het reilen en zeilen binnen taXapi coördineren als operationeel business manager. Een nog groter team dus met een aantal jonge, enthousiaste dames erbij. Wij zijn er klaar voor!
IT toppers
Yes! Ook ons IT team is weer verder uitgebreid. Tegenwoordig zit onze hoofd IT’er gezellig bij ons op kantoor. Ernesto zal deze rol op zich nemen en met zijn jarenlange ervaring binnen de taxatiebranche als software ontwikkelaar, hebben wij het volste vertrouwen in hem. Met deze bron van kennis en ervaring zal hij er samen met onze ontwikkelaars uit Enschede en de rest van ons IT team voor zorgen dat er de komende tijd weer een heleboel gave, nieuwe features online komen. Naast Ernesto hebben we ook Jelle en Bram aan ons team toegevoegd. Jelle zal zich de komende tijd voornamelijk focussen op AI, zodat onze software nóg slimmer wordt. Bram was al enige tijd werkzaam als bijlagenmedewerker, maar zijn verdere kennis bleef niet ongezien. Hij zal de komende tijd handige, nieuwe functies ontwikkelen voor het bijlagenteam. Een mooi voorbeeld van hoe er voor iedereen binnen taXapi de mogelijkheid is om zichzelf voortdurend verder te ontwikkelen.
Ben je inmiddels benieuwd wie de gezichten zijn achter deze nieuwelingen? Neem via deze link dan een kijkje op onze website!
Toekomstige features
Na het introduceren van onder andere onze nieuwe IT medewerkers, zul je vast en zeker ook benieuwd zijn naar waar zij zich op zullen focussen de komende tijd. Hoog tijd dus om alvast een tipje van de sluier te geven. Kunstmatige intelligentie (AI) is het onderwerp waar het de komende tijd om draait. Door onze focus hierop te leggen, kunnen we nog meer automatiseren, zodat de tijdswinst nog groter zal worden. Daarnaast vinden wij dit natuurlijk ook gewoon erg gaaf om te ontwikkelen 😊. Verder zullen we ervoor zorgen dat we taXapi verder gaan stabiliseren en dat onze referenties geoptimaliseerd worden. Hoe we dit én meer gaan doen, zullen jullie in de komende maanden gaan zien. Houd hiervoor ook onze socials en nieuwsbrieven in de gaten. En nog een handige tip: bekijk de release notes in taXapi, zo ben je altijd op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen.
Heb jij nou ook een toffe suggestie voor ons? Wij innoveren graag, dus stuur ons gerust een berichtje!